خانه » فروشگاه » خرید دانلودی » خرید دانلودی مجموعه آموزش زبان انگلیسی New English File سطح Elementary

خرید دانلودی مجموعه آموزش زبان انگلیسی New English File سطح Elementary

 

New English File یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های آموزش زبان انگلیسی در سراسر جهان می‌باشد که توسط دانشگاه آکسفورد (Oxford University Press) تهیه و منتشر گردیده و همانند دیگر مجموعه‌های آموزشی زبان انگلیسی تهیه شده این دانشگاه بسیار معتبر می‌باشد. این مجموعه در ۶ سطح مختلف و برای ۶ گروه منتشر شده و در واقع افراد مختلف در سطوح مختلف از زبان‌آموزان بسیار مبتدی گرفته تا افراد حرفه‌ای مانند اساتید و مترجمان زبان انگلیسی می‌توانند از سطوح مختلف این مجموعه استفاده نمایند.
دانشگاه آکسفورد از سال ۲۰۰۴ اقدام به انتشار اولین سطح این مجموعه نمود و از آن زمان هر ساله سطح جدیدی از این مجموعه را منتشر می‌کند که جدیدترین سطح آن مربوط به سال ۲۰۱۱ می‌باشد. سطوح مختلف این مجموعه به ترتیب شامل Beginner, Elementary, Pre-intermediate, Intermediate, Upper-intermediate, Advanced می باشد که در هر کدام از آنها فیلم آموزش زبان انگلیسی، کتاب تمرین، کتاب کار، کتاب تست و ارزیابی، کتاب نکات کلیدی، کتاب آزمون، کتاب دانشجویان، کتاب اساتید، کتاب منابع تکمیلی، فایل‌های صوتی مرتبط با هر کدام از کتاب‌ها، نرم‌افزار چندرسانه‌ای آموزش زبان انگلیسی و … قرار دارد.
سازندگان این مجموعه در رابطه با آن می‌گویند که نکات و روش‌های آموزش زبان انگلیسی با کمک این مجموعه ۱۰۰% جدید است و کاربر توسط این مجموعه با تمام اصول و قوائد زبان انگلیسی مانند گرامر، تلفظ، مکالمه و … به خوبی آشنا می‌شود و پس از مدتی می‌تواند بر زبان انگلیسی تسلط کامل پیدا کند. این مجموعه یک منبع عظیم برای کسانی که قصد دارند زبان انگلیسی را از پایه شروع کنند و همچنین کسانی که قصد دارند بر سطح دانش زبان انگلیسی خود بیفزایند، می‌باشد.
این بسته آموزشی زبان انگلیسی شامل هر ۶ سطح این مجموعه عظیم می‌باشد که بصورت کامل و همراه با تمامی فیلم‌ها، فایل‌های صوتی و کتاب‌های الکترونیکی ارائه شده و تقدیم همه علاقه‌مندان و زبان‌آموزان خواهد شد.

علاوه بر موارد ذکر شده این مجموعه در بردارنده گزینه های آموزشی متنوع از جمله، کتاب دانش آموز، کتاب تمرین، کتاب معلم، فایل های صوتی، فایل های ویدویی (با زیرنویس )، نرم افزار درسی، نرم افزار تمرین، کتابچه تست به همراه پاسخ و … می باشد.

12

 

که شما در این سایت تمامی آنها را فقط با ۱۰۰۰۰ تومان خریداری میکنید

این مجموعه ای غنی از سطح Elementaryمی باشد .

نکات مهم و  قابل توجه قبل از خرید دانلودی:

لینک دانلود فقط برای مدت ۷۲ساعت بعد از خرید فعال خواهد بود و خریدار باید ظرف این مدت حتما فایل را دانلود نمایید در غیر این صورت فروشگاه زبان دوم هیچگونه مسئولیتی را در این خصوص متقبل نخواهد شد.

لینک دانلود به ایمیل خریدار ارسال می گردد علاوه بر ایمیل لینک دانلود محصول بلافاصله برای شما نمایش داده میشود . بنابراین خریدار باید حتما آدرس ایمیل معتبر داشته باشد و از وارد کردن آدرس ایمیل اشتباه پرهیز کند در غیر این صورت مسئولیت آن به عهده خریدار خواهد بود.

توجه کنید آدرس ایمیل www ندارد و بصورت مثال زیر می باشد.

yourname@emailserver.com

در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام خرید و یا بعد از خرید با شماره ۰۹۱۷۳۰۷۲۰۵۰ تماس بگیرید.

بلافاصله بعد از پرداخت موفق لینک دانلود به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.

برای خریددانلودی  روی دکمه زیر کلیک کنید و نام و آدرس ایمیل خود را وارد کنید و سپس برروی دکمه خرید کلیک کنید.

فروشنده: زبان دوم

قیمت :۱۰۰۰۰ تومان

 

 

 

 

 

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*