خانه » فروشگاه » خرید دانلودی » خرید دانلودی کتاب Oxford Word Skills Intermediate

خرید دانلودی کتاب Oxford Word Skills Intermediate

به جرأت می توان گفت که مجموعه آموزش زبان Oxford Word Skills یکی از برترین مجموعه های آموزش لغات زبان انگلیسی می باشد که در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته توسط انتشارات آکسفورد منتشر شده است. هر یک از سطوح این مجموعه شامل یک کتاب و یک نرم افزار می باشد که ۲۰۰۰ لغت را در بر دارد. درس ها به گونه ای تنظیم شده است که برای یک زبان آموز سرگرم کننده باشد و همچنین هر یک از سطوح این مجموعه که از ۸۰ درس تنظیم شده است، زبان آموز را از سطح مبتدی تا کاملا پیشرفته هدایت خواهد نمود.

 

Oxford Word Skills improves students’ vocabulary and vocabulary learning skills. Short, clear presentations and lots of opportunity for practice give students the confidence to use new vocabulary. 80 units at each level mean they cover a huge range of topics and everyday situations. Extra practice and interactive activities on CD-ROM.

oxford word skillsi

نکات مهم و  قابل توجه قبل از خرید دانلودی:

لینک دانلود فقط برای مدت ۲۴ ساعت بعد از خرید فعال خواهد بود و خریدار باید ظرف این مدت حتما فایل را دانلود نمایید در غیر این صورت فروشگاه زبان دوم هیچگونه مسئولیتی را در این خصوص متقبل نخواهد شد.

لینک دانلود به ایمیل خریدار ارسال می گردد علاوه بر ایمیل لینک دانلود محصول بلافاصله برای شما نمایش داده میشود . بنابراین خریدار باید حتما آدرس ایمیل معتبر داشته باشد و از وارد کردن آدرس ایمیل اشتباه پرهیز کند در غیر این صورت مسئولیت آن به عهده خریدار خواهد بود.

توجه کنید آدرس ایمیل www ندارد و بصورت مثال زیر می باشد.

yourname@emailserver.com

در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام خرید و یا بعد از خرید با شماره ۰۹۱۷۳۰۷۲۰۵۰ تماس بگیرید.

بلافاصله بعد از پرداخت موفق لینک دانلود به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.

برای خریددانلودی  روی دکمه زیر کلیک کنید و نام و آدرس ایمیل خود را وارد کنید و سپس برروی دکمه خرید کلیک کنید.

فروشنده: زبان دوم

قیمت :۶۰۰۰ تومان

 

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*