خانه » مجموعه های آموزشی » Headway » american headway کتابهای دانش آموز بهمراه کتابهای کار و تمام فایل های صوتی

american headway کتابهای دانش آموز بهمراه کتابهای کار و تمام فایل های صوتی

american headway کتابهای دانش آموز بهمراه کتابهای کار و تمام فایل های صوتی

 

سطح یک تا چهار
در یک دی وی دی

امریکن هدوی یک سری کاملاً پیشرفته آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان و جوانانی است که می خواهند زبان انگلیسی را با لهجه آمریکایی به زیبایی بیاموزند و روان صحبت کنند این دوره آموزش زبان انگلیسی محصول ناشر معتبر آکسفورد است که مشتمل بر ۶ کتاب می باشد. سطح این کتاب ها از حالت مقدماتی American Headway Starter شروع شده و به سطح پیشرفته به بالا American Headway 6 ختم می گردد. زبان آموزان این دوره خواهند توانست که در هر مهارت از زبان انگلیسی شامل خواندن و نوشتن و گوش دادن و صحبت کردن، به توانایی بسیار بالایی برسند به نحوی که در حد یک انگلیسی زبان بومی خواهند توانست صحبت کنند و بنویسند.

مجموعه آمریکن هدوی برای آموزش زبان انگلیسی آمریکایی از مبتدی تا پیشرفته و برای نوجوانان و بزرگسالان است. بالابردن اعتماد نفس و آشنایی با پایه های اساسی یادگیری زبان از ویژگی مجموعه حاضر می باشد و شامل متون کاربردی در زندگی روزمره، واژگان جدید، دستور زبان، توسعه مهارت خواندن و … است.

برچسبها:
آموزش انگلیسی امریکایی, خرید پستی آموزش مکالمه انگلیسی, دانلود کتاب american headway 2, دانلودamerican headway, دانلودسی دی american headway 2, دانلودمجموعه امریکن هدوی, دوره آموزش انگلیسی

american headway کتابهای دانش آموز بهمراه کتابهای کار و تمام فایل های صوتی
در یک دی وی دی

فروشنده: زبان دوم

قیمت: ۸,۵۰۰ تومان

 

روش خرید: برای خرید american headway کتابهای دانش آموز بهمراه کتابهای کار و تمام فایل های صوتی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید american headway کتابهای دانش آموز بهمراه کتابهای کار و تمام فایل های صوتی

 

 

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*