خانه » آزمون های بین المللی » Ielts » خرید دانلودی مجموعه آموزشی IELTS for Academic Purpose Pack

خرید دانلودی مجموعه آموزشی IELTS for Academic Purpose Pack

خرید دانلودی مجموعه آموزشی IELTS for Academic Purpose Pack

000e891f_medium

 

آیلتس IELTS مخفف The International English Language Testing System به معنی سیستم آزمون بین المللی زبان انگلیسی است. آزمون آیلتس یک نیاز عمومی برای ورود به دانشگاهها، مراکز کاری، و برنامه آموزشی در کشورهای بریتانیا (انگلستان)، استرالیا، نیوزلند، و کانادا و بسیاری از کشورها دیگر می باشد. بسیاری از دانشگاههای جهان نتایج آزمون آیلتس را معتبر می­دانند و برای پذیرش دانشجو به آن اکتفا می­ کنند. این آزمون برای ارزیابی توانایی زبان آموزانی که برای کار یا تحصیل به کشورهای انگلیسی زبان می روند، طراحی شده است.

آزمون IELTS برای ارزیابی توانایی های انگلیسی کسانی طراحی شده است که مایلند در محیط های انگلیسی زبان کار یا تحصیل نمایند. آزمون IELTS چهار مهارت زبانی یعنی خواندن ، نوشتن ، شنیدن و مکالمه را در ۹ سطح مختلف ، از کسانی که هیچگونه سر و کاری با زبان انگلیسی ندارند تا کسانی که از آن در سطح تخصصی استفاده می کنند ، در بر می گیرد.IELTS در موسسات آموزشی کشورهای بریتانیا ، استرالیا ، نیوزیلند و بطور روز افزونی در کشور کانادا بعنوان مهارت های زبانی لازم برای ورود به هزاران دوره آموزشی در دانشگاه ها و کالج های مختلف مورد قبول می باشد .IELTS همچنین توسط شورای عمومی پزشکی بریتانیا و نیز شورای پزشکی استرالیا پذیرفته شده است.آزمون IELTS در نزدیک به ۲۰۰مرکز در بیش از ۱۰۰ کشور جهان و از جمله ۲۹ مرکز در بریتانیا برگزار می شود.IELTS بطور مشترک توسط بریتیش کانسیل ، سندیکای امتحانات محل کمبریج (UCLES) و موسسه آموزشی IDP استرالیا اداره می شود.

ما با ارائه این مجموعه آموزشی ارزشمند  یادگیری مهارت های آزمون آیلتس  آکادمیک را برای شما به رویای دست یافتنی تبدیل کردیم .

این مجموعه ارزشمند شامل فایل های زیر میباشد :

فایل صوتی و PDF کتاب دانش آموز و معلم IELTS For Academic Purpose

فایل صوتی و PDF کتاب IELTS For Academic Purpose- Practice Tests

فایل PDF و صوتی IELTS For Academic Purpose-Bandscore Booster

 

 

 

نکات مهم و  قابل توجه قبل از خرید دانلودی:

این مجموعه با حجم ۴۴۳ مگابایت می باشد و لینک دانلود آن فقط برای مدت ۲۴ ساعت بعد از خرید فعال خواهد بود و خریدار باید ظرف این مدت حتما کتاب را دانلود نمایید در غیر این صورت فروشگاه زبان دوم هیچگونه مسئولیتی را در این خصوص متقبل نخواهد شد.

لینک دانلود به ایمیل خریدار ارسال می گردد علاوه بر ایمیل لینک دانلود محصول بلافاصله برای شما نمایش داده میشود . بنابراین خریدار باید حتما آدرس ایمیل معتبر داشته باشد و از وارد کردن آدرس ایمیل اشتباه پرهیز کند در غیر این صورت مسئولیت آن به عهده خریدار خواهد بود.

توجه کنید آدرس ایمیل www ندارد و بصورت مثال زیر می باشد.

yourname@emailserver.com

در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام خرید و یا بعد از خرید با شماره ۰۹۱۷۳۰۷۲۰۵۰ تماس بگیرید.

بلافاصله بعد از پرداخت موفق لینک دانلود به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.

 

 

 

 

 

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*