خانه » آزمون های بین المللی » Ielts » خرید دانلودی مجموعه آموزشی IELTS Trainer Practice Tests with answers

خرید دانلودی مجموعه آموزشی IELTS Trainer Practice Tests with answers

خرید دانلودی مجموعه آموزشی IELTS Trainer Practice Tests with answers

10801415

کاملترین بانک سوالات آزمون های  IELTS به همراه کتاب فایل های صوتی

به یقین می شود گفت که این مجموعه بی نظیرترین پکیج سوالات و راهنمای آزمون های IELTS می باشد

 اگر قصد شرکت در آزمون IELTS را دارید.

اگر می خواهید قبل از آزمون اطلاعات بسیار جامعی در مورد شرایط و نحوه آزمون کسب کنید.

اگر به علت گستردگی مطالب مرور آنها برایتان وقت گیر است.
اگر می خواهید مهارت های خود را بالاتر ببرید.
و در نهایت اگر می خواهید موفق شوید.
پس بار دیگر با ما همراه باشید.

آیلتس (به انگلیسی: IELTS مخفف International English Language Testing System) (نظام بین المللی ارزشیابی زبان انگلیسی) در حال حاضر یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود.نمره بندی این آزمون از ۰ تا ۹ سطح را شامل می‌شود که نمرهٔ قبولی برای آزمون وجود ندارد اما به طور معمول سطح ۵ نمرهٔ متوسط و ۶ به بالا خوب تلقی می‌شود. دانشگاه کمبریج ، دانشگاه آکسفورد و دانشگاه هاروارد آیلتس با حداقل سطح ۷ را می‌پذیرند.آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده و از این نظر در مقابل تافل، آزمون آمریکایی قرار می‌گیرد. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.

آزمون IELTS برای ارزیابی توانایی های انگلیسی کسانی طراحی شده است که مایلند در محیط هایانگلیسی زبان کار یا تحصیل نمایند. آزمون IELTS چهار مهارت زبانی یعنی خواندن ، نوشتن ، شنیدن و مکالمه را در ۹ سطح مختلف ، از کسانی که هیچگونه سر و کاری با زبان انگلیسی ندارند تا کسانی که از آن در سطح تخصصی استفاده می کنند ، در بر می گیرد.IELTS در موسسات آموزشی کشورهای بریتانیا ، استرالیا ، نیوزیلند و بطور روز افزونی در کشور کانادا بعنوان مهارت های زبانی لازم برای ورود به هزاران دوره آموزشی در دانشگاه ها و کالج های مختلف مورد قبول می باشد .IELTS همچنین توسط شورای عمومی پزشکی بریتانیا و نیز شورای پزشکی استرالیا پذیرفته شده است.آزمون IELTS در نزدیک به ۲۰۰مرکز در بیش از ۱۰۰ کشور جهان و از جمله ۲۹ مرکز در بریتانیا برگزار می شود.IELTS بطور مشترک توسط بریتیش کانسیل ، سندیکای امتحانات محل کمبریج (UCLES) و موسسه آموزشی IDP استرالیا اداره می شود.

 

نکات مهم و  قابل توجه قبل از خرید دانلودی:

این کتاب بصورت پی دی اف و با حجم ۲۰۰ مگابایت می باشد و لینک دانلود آن فقط برای مدت ۲۴ ساعت بعد از خرید فعال خواهد بود و خریدار باید ظرف این مدت حتما کتاب را دانلود نمایید در غیر این صورت فروشگاه زبان دوم هیچگونه مسئولیتی را در این خصوص متقبل نخواهد شد.

لینک دانلود به ایمیل خریدار ارسال می گردد علاوه بر ایمیل لینک دانلود محصول بلافاصله برای شما نمایش داده میشود . بنابراین خریدار باید حتما آدرس ایمیل معتبر داشته باشد و از وارد کردن آدرس ایمیل اشتباه پرهیز کند در غیر این صورت مسئولیت آن به عهده خریدار خواهد بود.

توجه کنید آدرس ایمیل www ندارد و بصورت مثال زیر می باشد.

yourname@emailserver.com

در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام خرید و یا بعد از خرید با شماره ۰۹۱۷۳۰۷۲۰۵۰ تماس بگیرید.

بلافاصله بعد از پرداخت موفق لینک دانلود به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.

 

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*