خانه » آزمون های بین المللی » GRE » نرم افزار آموزشی زبان ساتل انگلیسی شیرین Satel Sweet English
نرم افزار آموزشی زبان ساتل انگلیسی شیرین
نرم افزار آموزشی زبان ساتل انگلیسی شیرین

نرم افزار آموزشی زبان ساتل انگلیسی شیرین Satel Sweet English

مجموعه‌ی «انگلیسی شیرین» یکی از کامل‌ترین و قوی‌ترین مجموعه‌های آموزش زبان انگلیسی بوده که در یک پکیج شامل ۸ عدد دی‌وی‌دی و ۴ جلد کتاب تهیه شده است. با این نرم‌افزار شما در واقع به اندازه‌ی ۱۶ ترم یک آموزشگاه زبان واقعی، در منزل و محل کار خود، زبان انگلیسی را می‌آموزید. این نرم‌افزار شامل تمامی مهارت‌های مکالمه، گرامر، مهارت‌های نوشتاری، خواندن و لغت می‌شود. دروس این نرم‌افزار توسط یکی از برجسته‌ترین اساتید آموزش زبان کشور در محیطی جذاب و به مدت بیش از ۲۵۰۰ دقیقه ارائه می‌شود. با استفاده از این نرم‌افزار پس از آموزش مکالمه‌های دروس، در قسمت Role Play می‌توانید مکالمات را با کامپیوتر تمرین کنید. بخش‌های مختلفی که در این نرم‌افزار آموزش داده می‌شوند، عبارت‌اند از: :Speaking تعداد ۱۲۸ فیلم و ۱۲۸ مکالمه‌ی کوتاه با لهجه‌ی آمریکایی همراه با متن انگلیسی و ترجمه‌ی فارسی با قابلیت تکرار صدای هر یک از جملات در متن فیلم‌ها یا مکالمه‌ها به‌دفعات.Listening : تقویت درک مطلب شنیداری با بیش از ۱۸۰۰ تمرین متفاوت.Reading : تقویت مهارت‌های خواندن به همراه ۶۰ متن و ۳۲۰ تمرین.Writing : تقویت مهارت نوشتاری در سطوح مختلف به صورت تصویری با تمرینات متفاوت.Grammar : آموزش مرحله به مرحله‌ی گرامر انگلیسی به زبان فارسی همراه با ارائه‌ی مثال و ۴۰۰۰ تمرین متنوع.Vocabulary : آموزش بیش از ۲۰۰۰ لغت و بیش از ۳۰۰ تمرین متنوع جهت گسترش دایره‌ی لغات و درک آن‌ها به صورت گروهی.Pronunciation : آموزش نکات تلفظی، هجاها، تاکیدها و تلفظ کلمات و قابلیت مقایسه و تصحیح تلفظ.

همچنین این نرم‌افزار شامل ویژگی‌ها و امکاناتی است از قبیل: دیکشنری گویا شامل معانی و توضیحات تشریحی واژه‌های جدید هر درس به فارسی همراه با مثال‌های مناسب؛ آموزش نکات فرهنگی متداول در کشورهای انگلیسی‌زبان به صورت صوتی و تصویری؛ مشاهده‌ی روند فعالیت و پیشرفت هر کاربر در قالب نمودار و جدول نمرات به صورت تک‌درس یا تمامی دروس؛ امکان یادداشت‌گذاری در تمامی صفحات و مرور مجدد یادداشت‌ها در صورت نیاز برای هر کاربر؛ رسم نمودار مقایسه‌ی لهجه‌ی کاربر با گویش اصلی؛ امکان تعریف کاربر به تعداد نامحدود روی یک رایانه و اجرای بدون نیاز به وجود DVD در رایانه؛ امکان ذخیره‌سازی اطلاعات مربوط به هر کاربر مانند یادداشت‌ها و نمودارهای پیشرفت و جداول نمرات و بازیابی آن؛ امکان تشخیص پاسخ صحیح تمرینات به صورت هوشمند و نمایش پاسخ‌های صحیح؛ امکان نمایش ترجمه‌های فارسی مکالمات و قسمت‌های گرامری در صورت نیاز کاربر؛ امکان نمایش متن مکالمات (Audio Script) در قسمت‌های شنیداری؛ ایجاد فضای مجازی برای تست لهجه‌ی کاربر به دو صورت هوشمند و مقایسه‌ای و امکان مکالمه‌ی متقابل با نرم‌افزار؛ وجود فایل‌های صوتی به صورت جداگانه برای استفاده در تلفن همراه و خودرو؛ امکان شرکت در آزمون‌های اینترنتی و ارائه‌ی مدرک رسمی و استفاده از منابع معتبر آموزشی.

موسسه‌ی فرهنگی «ساتل» با تولید مجموعه‌ی آموزش زبان «انگلیسی شیرین» در قالب ۸ حلقه دی‌وی‌دی و ۴ جلد کتاب سعی در طراحی و تولید خودآموزی به معنای واقعی و در قالب یک آموزشگاه مجازی زبان داشته تا بتواند با فضایی مناسب و بهره‌گیری از امکانات نرم‌افزاری، مجموعه‌ای منحصربه‌فرد را در اختیار علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی بگذارد.

اگر آموزش زبان انگلیسی و بالابردن مهارت‌های گفتار، نوشتار و همین‌طور گرامر انگلیسی مدتی است که فکرتان را به خود مشغول کرده است، از این مجموعه‌ی کامل و قوی غافل نشوید. «مجموعه‌ی انگلیسی شیرین» با آموزش‌های چندجانبه، تمرین‌های متنوع و انواع امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، زبان‌آموزان را در یک دوره‌ی طولانی همراهی می‌کند تا در نهایت بتوانند در تسلط‌ پیداکردن در زبان انگلیسی به سطح موردنظرشان دست پیدا کنند.

نرم افزار آموزشی زبان ساتل انگلیسی شیرین

 

جهت مشاهده تخفیف و خرید اینترنتی برروی دکمه زیر کلیک کنید

خرید اینترنتی

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*