خانه » مجموعه های آموزشی » Interchange » پکیج کامل صوتی آموزش زبان انگلیسی با متد Interchange

پکیج کامل صوتی آموزش زبان انگلیسی با متد Interchange

 

 

پکیج کامل صوتی آموزش زبان انگلیسی با متد Interchange

پکیج کامل صوتی آموزش زبان انگلیسی با متد Interchange

این متد مشتمل بر ۴ کتاب اصلی و کتاب تمرین-CD صدای ضبط شده و فیلم آموزشی به نامهای
Intro-Interchange1-2-3 بوده و در سطح پیشرفته تر نیمه از دو کتاب Passagess 1.2 برخوردارمی باشد.

کتاب Intro زبان آموز را با اصول مقدماتی زبان انگلیسی و احوال پرسی معرفی و موضوعاتی دیگر آشنا می کند.

کتاب Interchange1 علاوه بر مرور بعضی قوائد دستوری کتاب Intro زبان آموز را در سطح مقدماتی آشنا می کند .

کتاب Interchange2 نیز به مرور پاره ای از موضوعات کتاب ۱ پرداخته و در سطح Pre Intermediate زبان آموز را با موضوعاتی نظیر آشنا می کند

در کتاب Interchange 3 زبان آموز با موضوعاتی نظیر آشنا شده و در واقع در صورتیکه تمامی موضوعات درسی و گرامری ولغات را به خوبی بیاموزد می توان گفت در سطح Intermediate قرار گرفته و قادر خواهد بود به راحتی در محافل دوستانه – فرودگاه – فروشگاه و خیابان اقدام به برقراری ارتباط با انگلیسی زبانان بنماید.

این متد برای سومین بار توسط Jack.c.Reachard بازنگری شده و در بسیاری از کشورهای جهان به خصوص چین و حتی در کالج های معتبر آمریکا و کانادا به خارجی ها آموزش داده می شود.

لازم به ذکر است که متد فوق به دلیل ترتیب و توالی موضوعات درسی و گرامری و اولویت بندی لغات و اصطلاحات ودر عین در نظر گرفتن حوصله و توان زبان آموزان از جذابیت ویژه ای برخوردار می باشد تا حدی که بیش از ۱۰ سال است که اکثر آموزشگاه های زبان در ایران علاقه ای به تغییر این متد نداشته و مدرسین زبان انگلیسی با تمایل و علاقه ویژه ای آن را تدریس می کنند –متد اینترچنج تا حدی در تربیت و تعلیم اساتید زبان و ارتقاء توانمندی آنها نیز نقش به سزایی داشته است.

دوره تکمیلی Apper Inter Medium این متد با دو کتاب Passagess1.2ادامه می یابد.

اگرچه نویسنده این دو کتاب سعی کرده تغییری محسوس در روند یادگیری زبان آموز ایجاد نموده و علاوه بر امتداد مسیر یادگیری در روند مکالمه و گفت و شنود او را با خواندن و درک مفاهیم و یا به عبارتی تحصیل آکادمیک هدایت کند اما به دلیل جدی بودن این دو کتاب؛ زبان آموزان اشتیاق چندانی به ادامه آن از خود نشان نمی دهند ولی در عین حال کتابهای فوق الذکر حائز بار علمی مناسب بوده و از بهترین چارچوب آموزشی در نوع خود برخوردار می باشند.

برچسب ها:
فایل های صوتی اینترچنج، لیسننیگ های اینترجنج ، پکیج کامل آموزش زبان انگلیسی با متد Interchange ، دانلود فایل های interchange
اینترچنج
Intro-

لازم به ذکر است که متد آموزشی اینترچنج بر پایه زبان جنرال استوار بوده و افرادی که یادگیری زبان انگلیسی را به منظور تجارت – بازرگانی – مذاکرات سیاسی – اجتماعی و اقتصادی دنبال می کنند از صلاحیت لازم برخوردار بوده و با توجه به سادگی و سهل الوصول بودن ؛زبان آموز را تا رسیدن به هدف نهایی یاری خواهد کرد.
در قالب ۱ DVD به صورت صوتی

فروشنده: زبان دوم

قیمت: ۸,۰۰۰ تومان

 

روش خرید: برای خرید پکیج کامل صوتی آموزش زبان انگلیسی با متد Interchange، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید پکیج کامل صوتی آموزش زبان انگلیسی با متد Interchange

 

 

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*